ATORGAMENT SUBVENCIÓ, PROGRAMA EXTRAORDINARI DE SUPORT ALS CENTRES DE PRIMER CICLE D'EDUCACIÓ INFANTIL DE TITULARITAT MUNICIPAL

25/02/2019

Per acord de data de 30 de novembre de 2018, la Junta de Govern de la Diputació de Tarragona, va concedir una subvenció a l'Ajuntament de Cabra del Camp, del programa extraordinari de suport als centres del primer cicle d'educació infantil en escoles rurals curs, 2017-2018. Pel concepte "Ajuts per al funcionament de les llars d'infants públiques de titularitat municipal i de primer cicle d'educació infantil en escoles rurals" la Diputació de Tarragona ha otorgat a l'Ajuntament de Cabra del Camp la quantitat de 3.325 €.