Comunicació recomanació de la Secretaria de Salut Pública

27/05/2019

Comunicació recomanació de la Secretaria de Salut Pública

AJUNTAMENT DE CABRA DEL CAMP- ATENCIÓ! AQUESTA MESURA NOMÉS AFECTA AL POBLE DE CABRA DEL CAMP (no a les urbanitzacions)

El servei de Protecció de la Salut de la Secretaria de Salut Pública del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya ha detectat que, degut a una avaria, s'ha produït un augment del nivell de nitrats de 61 mg/l en la xarxa que subministra aigua del pou al nucli urbà de Cabra del Camp.

Seguint les indicacions de la Secretaria de la Salut Pública, es recomana que els grups de població especialment vulnerables (dones embarassades, lactants alimentats amb llet artifical, adults i nens amb infeccions gastrointestinals) s'abstinguin de consumir aigua de la xarxa per beure o cuinar.

Aquesta situació es mantindrà mentre durin les tasques de reparació de l'avaria, que es preveuen que comencin el proper dimarts dia 28 de maig i que durin una setmana. No obstant si la incidència es resol abans d'una setmana, es comunicarà aquest fet a tots els veïns mitjançant els mateixos canals (e-bando, Web de l'Ajuntament de Cabra del Camp i col.locació de cartells en diferents taulers i entrada als edificis i equipaments municipals).

Per a consultes us podeu posar en contacte amb l'Ajuntament de Cabra del Camp, al telèfon 977630131 en horari de 9 a 14 hores de dilluns a divendres.