El ple aprova el calendari del contribuent

25/01/2020

El ple aprova el calendari del contribuent

El ple municipal, en sessió extraordinària celebrada el divendres, 24 de gener de 2020, ha aprovat el calendari del contribuent per aquest 2020.

També s'ha aprovat l'adhesió a l'acord marc genèric de la central de contractacció de l'ACM, la ratificació de les tarifes del servei de subministrament d'aigua presentada per CADISA, la compatibilitat laboral amb 2a activitat privada i la moció de rebuig a la resolució de la JEC respecte el MH President de la Generalitat, Quim Torra, i l'Eurodiputat, Oriol Junqueras.

S'ha donat compte de la renúncia del regidor de Caminem Junts, Joan Maria Baldrich Mira, i de la proposta de nomenament de la candidata Mireia Jorge Patricio.

Finalment, no s'ha aprovat el pressupost de 2020 atès que hi ha hagut més vots en contra que a favor. S'han convocat els membres de l’oposició a una reunió per tal d’intentar desbloquejar la situació i poder avançar pel municipi.