L'Ajuntament col·labora amb un centre veterinari per a millorar la salut de les mascotes i evitar abandonaments

04/03/2021

La regidoria de benestar animal de l’Ajuntament de Cabra del Camp ha activat un nou servei veterinari que es realitzarà a través d’un centre col·laborador i que té per objectiu el benestar animal, cuidar la salut de les mascotes i evitar l’abandonament. El centre veterinari oferirà, a preus reduïts, vacunacions, esterilitzacions de gats i gossos i posarà el xip als animals de companyia.

Funcionament:
• Les oficines municipals entregaran una papereta identificativa a les persones que acreditin ser veïnes del poble i que caldrà presentar al centre veterinari. És de caràcter intransferible i no s’aplicarà el descompte presentant altres documents.

• Pel que fa a les consultes sobre els preus dels serveis disponibles, horaris, condicions o qualsevol dubte que pugui sorgir,es faran directament amb el centre veterinari.
• La visita serà sota cita prèvia.
• La informació del nom, telèfon i adreça quedarà reflectida a la papereta.

• El cost de la visita es pagarà directament al centre veterinari i el propietari n’és el principal responsable. L'Ajuntament no es fa càrrec ni es responsabilitzarà dels pagaments.