L’Ajuntament comunica el tancament temporal de parcs i jardins municipals a causa de la Covid-19

26/10/2020

L’Ajuntament de Cabra del Camp comunica el tancament temporal dels parcs i jardins municipals, així com també el tancament del local social de Mas del Plata, el local de joves i la pista de l’escola.

Fa uns dies, l’Ajuntament va posar en marxa el servei de supervisió, per part d’un agent cívic i, també, una prova pilot d’una empresa de seguretat, pel control en horari nocturn de tots els espais municipals ja que, massa sovint, es produeix l’incompliment de la distància de seguretat. També s’ha detectat l’ús indegut de mascaretes i, en algunes ocasions, se sobrepassa el limit permès de grups de persones, on s’ha hagut d’actuar en casos de consum de begudes en horari nocturn i a la via pública, per part de joves del poble i per part de joves vinguts d’altres municipis.

Com ja sabeu, han entrat en vigor noves mesures i restriccions per a contenir els brots de Covid-19, concretament, el decret d’estat d’alarma, que ha propiciat que el govern de la Generalitat hagi imposat el toc de queda entre les 22.00h i les 06.00h.

Atès tot el que hem exposat fins ara i que l’Ajuntament de Cabra del Camp no disposa de policia municipal per controlar el compliment d’aquestes mesures, com tampoc capacitat de fer un tancament i obertura diari de tots els espais esmentats i que encara tenim positius de COVID al nostre municipi, l’equip de govern procedeix al tancament de tots els espais anteriorment esmentats per tal de garantir la seguretat de tots els veïns i de totes les veïnes

Recordem, novament, respectar les mesures de seguretat: evitar la propagació del coronavirus és responsabilitat de tots.