NOU COMUNICAT-AVARIA DIPÒSIT AIGUA

18/06/2019

NOU COMUNICAT-AVARIA DIPÒSIT AIGUA

AJUNTAMENT DE CABRA DEL CAMP- ATENCIÓ! AQUESTA MESURA NOMÉS AFECTA AL POBLE DE CABRA DEL CAMP (no a les urbanitzacions)

L’Ajuntament informa que les tasques de reparació de l’avaria del dipòsit de l’aigua, s’allargaran 1 setmana més a partir del dimecres 19 de juny. Es recomana que la població s’abstingui de consumir aigua de la xarxa per beure o cuinar, especialment els grups de població vulnerables (dones embarassades, lactants alimentats amb llet artificial, adults i nens amb infeccions gastrointestinals).

No obstant, si la incidència es resol abans d’una setmana, es comunicarà aquest fet a tots els veïns mitjançant els mateixos canals (e-Bando, web de l’ajuntament de Cabra del Camp i col·locació de cartells en diferents taulers i entrada als edificis i equipaments municipals).

Per a consultes us podeu posar en contacte amb l'Ajuntament de Cabra del Camp, al telèfon 977630131 en horari de 9 a 14 hores de dilluns a divendres.

Cabra del Camp, 18 de juny de 2019