Subvenció de salut pública 2022

06/09/2023

Subvenció de salut pública 2022

La Junta de Govern de la Diputació de Tarragona, per acord del dia 20 de setembre de 2022, va acordar concedir a l'Ajuntament de Cabra del Camp la subvenció de Salut Pública per generar entorns més resilients, segurs i saludables, convocatòria 2022, les línies i imports són els següents:

- Línia 1.2 Piscines: 7.356,60 euros, corresponent a la despesa corresponent als serveis de seguretat de la piscina municipal.

- Línia 1.3  Agent cívic: 6.539,20 euros Despeses derivades del cost de la contractació de la figura de l’agent cívic, amb funcions d’informació i educació cívica.

- Línia 2 Salut: 13550,40 euros. corresponent als serveis de manteniment i reparació de les fuites del servei d'abastament d'aigua de consum humà, el suministrament d'Hipoclòrit sódic per garantir la qualitat de l'aigua del consum humà i als serveis de manteniment del Dipòsit Municipal de Miralcamp. A més dins d'aquesta línia també es subvencionen les despeses corresponents al control de plagues tant al nucli urbà de Cabra del Camp com a les urbanitzacions a més de les despeses corresponents per recollida d'animals

Aquesta actuació compta amb la col·laboració de la Diputació de Tarragona.